حامد امراللهی

مدرس عربی کنکور - مؤسس بانک کتاب «اَلو کتاب تهران» - تخفیفی ترین سایت فروش کتاب «www.aloketabtehran.com»

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

تغییر زمان ثبت نام کنکور 94 / برگزاری آزمون سراسری پیش از ماه رمضان سال آینده


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان ثبت نام برای کنکور سراسری سال 94 و زمان برگزاری آزمون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هر سال دو بار نسبت به ثبت نام اقدام می کردیم در راستای بهتر شدن سیستم ثبت نام و تنظیم یک زمان مشخص، ثبت نام برای کنکور 94 در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه 93 انجام می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کنکور 93 را با کنکور 92 مقایسه نکنید !!! پاسخ سازمان سنجش به اعتراض کنکوری‌ها


پاسخ سازمان سنجش به اعتراض کنکوری‌ها
دکتر توکلی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هر سال عده‌ای از داوطلبان به نحوه پذیرش اعتراض دارند، گفت: هر سال بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری که جمعیت زیادی در آن شرکت کرده‌اند، با وجود اینکه به داوطلبان گفته شده اگر اعتراضات خود را از طریق سایت سازمان سنجش مطرح کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اعتراضات آن‌ها پاسخ داده خواهد شد، باز هم داوطلبانی به ساختمان سازمان سنجش مراجعه کرده و خواهان این هستند که مشکلات خود را حضوری مطرح کنند. البته همه مسئولین سازمان خود را موظف به پاسخگویی به اعتراض این داوطلبان می‌دانند، به همین دلیل همه مراجعان فرمی را پر کرده و بر اساس این فرم به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌شود.

توکلی افزود: از ثبت‌نام کنندگان کنکور سراسری 93، فقط 870 هزار نفر در جلسه آزمون حاضر بودند و همه افراد مجاز به انتخاب رشته شدند. از بین این افراد 625 هزار نفر انتخاب رشته کردند و 466 هزار و 888 نفر،یعنی حدود 75 درصد انتخاب رشته کنندگان در ردیف قبولی قرار گرفتند. ثبت‌نام این داوطلبان از روز 22 شهریور شروع شده و داوطلبان موظف هستند در تاریخ تعیین شده برای ثبت‌نام اقدام کنند. من به این دسته از داوطلبان توصیه می‌کنم حتما ثبت‌نام خود را انجام دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بیمه تکمیلی ویژه مدارس

چند سالی است که توسط مدرسه تبیان از خدمات بیمه تکمیلی ایران استفاده میکنم و انصافا بهترین و کاملترین خدمات ممکن را با حداقل حق بیمه ارائه می دهند. سال گذشته مدرسه بانو امین هم به این گروه اضافه شد و رضایت خوبی داشتند. امسال هم از همه مدیران دعوت میشود تا اگر  مایل هستند پرسنل شان از خدمات بیمه تکمیلی ایران استفاده کنند با شماره بنده تماس بگیرند : 09194701040



خدمات نامه (فول درمان) بیمه تکمیلی ایران 

 (15 مهر 93 تا 15 مهر 94)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد امراللهی

خرید و فروش دانش آموزان میان مدیران مدارس تهران !!!


خرید و فروش دانش‌آموزان خبرساز شد! / ورود مجلس به پرونده"خرید و فروش زیر پوستی دانش‌آموزان در مدارس" تیتر یکی از روزنامه‌های صبح سه‌شنبه (۱۲ شهریور) بود که حس کنجکاوی را کاملا برمی‌انگیخت. این خبر با این مطلب شروع می‌شد که "دانش‌آموز بده، پول بگیر، بعد هم با این پول هرکاری که دلت خواست بکن؛ بگذار توی جیبت و خوش باش یا بریز در حساب مدرسه و چاله چوله‌ها را پر کن!"

این مکالمات، امسال در روزهای ثبت‌نام (و حتی حالا نیز) میان برخی مدیران مدارس دولتی و غیردولتی رد و بدل شد که ظاهرا هر کدام پای معامله آمده بودند تا برای بقای خویش بکوشند. یکی از این مدیران که موسس مدرسه‌ای غیردولتی در مناطق شمالی تهران است، برایمان توضیح داد که سال‌ها پیش نیز این کار را کرده و بابت جذب پنج دانش‌آموز مدرسه دولتی به مدیر آن مدرسه ۵۰۰ هزار تومان پرداخته است و اگر این کارها را مدیران مدارس غیردولتی نکنند، صندلی‌هایشان خالی‌تر از قبل می‌شود و آن‌وقت کمبود دانش‌آموز به تعطیلی مدرسه‌شان می‌انجامد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دبستانی در شهرک غرب با شهریه 11 میلیون تومانی !!!

پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر معرفی مدارس غیرانتفاعی که بیش از حد برای ثبت‌نام دانش‌آموزان از والدین شهریه می‌گیرند، یکی از مخاطبان فرارو از دریافت شهریه هنگفت یکی از دبستان‌های غیرانتفاعی در منطقه شهرک قدس تهران خبر داد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰