حامد امراللهی

مدرس عربی کنکور - مؤسس بانک کتاب «اَلو کتاب تهران» - تخفیفی ترین سایت فروش کتاب «www.aloketabtehran.com»

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

انتخاب رشته تخصصی دانش آموزان رشته انسانی

با سلام

چند سالی است که به صورت تخصصی برای دانش آموزان رشته انتخاب رشته میکنم. خدا رو شکر دانشگاه ها و رشته های خوبی قبول می شوند و رضایت دارند. در صورت تمایل می توانید با شماره بنده 09194701040 تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
حامد امراللهی

نفرات برتر کنکور سراسری 94

اسامی نفرات برترکنکور 94 - گروه آزمایشی علوم تجربی

1 نفرات برتر کنکور 94 اعلام شد / نتایج کانونی ها سارا همتی از تبریز 

2 نفرات برتر کنکور 94 اعلام شد / نتایج کانونی ها کیانا تدبیر واجارگاه از لنگرود
3 نفرات برتر کنکور 94 اعلام شد / نتایج کانونی ها فائزه قائم‌دوست از زاهدان
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱

انتخاب رشته رایگان گزینه 2

خدمتی ویژه برای داوطلبان آزمون سراسری 94

سامانه اینترنتی رایـگان مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته

به همراه نرم افزار اطلاعات آماری رشته ها

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱

اتفاق شگفت انگیز در رتبه پنج و شش کنکور سراسری


اتفاق شگفت انگیز در رتبه پنج و شش کنکور سراسری

امسال گروه آزمایشی تجربی شگفتی جالبی رقم زد چرا که پذیرای دوبرادر دوقلو در رتبه های پنجم و ششم خود بود.به همین بهانه با عرفان طاهری فرد، نفر ششم کنکور تجربی و برادر احسان طاهری فرد، نفر پنجم کنکور تجربی، گفتگوی کوتاهی ترتیب دادیم.

عرفان طاهری فرد برادر بزرگتر احسان در گفتگو با فرهنگ نیوز گفت: همه درس های کنکور را من و برادر با هم می خواندیم و نکات مختلف را به یکدیگر انتقال می دادیم و سوادمان هم در یک سطح بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
حامد امراللهی

41 سؤال متداول درباره انتخاب رشته

1- لطفا درباره ی دانشگاه امام صادق (ع) توضیح دهید . چگونه دانشگاهی است .دارای چه شرایط و ویژگیهایی می باشد و معمولا با چه رتبه یا نمره ترازی می توان در این دانشگاه قبول شد ؟
 دانشگاه امام صادق (ع) با هدف تحقق علمی پیوند حوزه و دانشگاه و تربیت دانشجویان متعهد و متخصص در علوم حوزوی و دانشگاهی در سال 1361 تأسیس گردید.
 در این دانشگاه ، صلاحیت های اخلاقی و اعتقادی ، مقدم بر صلاحیت های علمی محض است ، لذا ارزش های معنوی و دینی در کنار استعداد بالای تحصیلی ، اصلی ترین شرط پذیرش در این مرکز علمی است.
 دانشگاه امام صادق (ع) به منظور فراهم نمودن فضای مناسب انتخاب آگاهانه از پذیرفته شدگان همه ساله یک اردوی پیش دانشگاهی برگزار می کند تا دانشجویان ضمن گفت و گو با مسئولان و استادان دانشگاه از نزدیک با شرایط و نحوه ی تحصیل در این دانشگاه آشنا شوند . تأکید بر فراگیری زبان های انگلیسی و عربی از جمله برنامه های این دانشگاه است. گفتنی است که در رشته معارف اسلامی و حقوق ، دروس به زبان انگلیسی و فرانسه تدریس می شود.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱